2009

Vi er et hold, der pt. består af omkring 20 drenge fra årgang 2009. Vi hygger os med at spille fodbold og der er plads til alle på holdet.

Vi tager hensyn til den enkeltes niveau ved stations og niveau-træning. Det skal være sjovt at gå til træning samtidig med at udvikle drengenes fodboldfærdigheder og holdånd, derfor går vi også op i at tale pænt til hinanden og de hold vi møder når vi er til stævne. Vi spiller regelmæssigt kampe og har derfor også meget kamptræning.

Vi er en klub der er bygget op om frivilligt arbejde, vi er pt. 3 træner forældre, og 1 holdleder. Vi er meget afhængige af forældrenes hjælp og involvering i klubben når der evt. skal bages en kage, hjælpe til på anden vis når vi har hjemmebane kamp, eller tager til stævner.

Alle børn er meget velkomne til at komme og prøve at være med til træning et par gange inden I tilmelder jer til holdet. Al kommunikation foregår via ”mit DBU” (kampklar) som du bliver oprettet på når du melder dig ind i klubben.

Vi glæder os til at se jer til træning.

Trænerteamet