Brian Lindegaard forlænger

image Brian har underskrevet en ny aftale, der løber frem til sommeren 2022
17. september 2020 kl. 08:20
Klubmand og kulturbærer, Brian Lindegaard fortsætter som træner for U19 drengene
Det er med rigtig stor glæde, at vi kan offentliggøre at Brian Lindegaard og Måløv Boldklub har forlænget samarbejdet.

Aftalen løber frem til sommeren 2022, og dermed sikrer vi at U19 spillerne har et kendt ansigt med op i seniorafdelingen, når den tid kommer.

“Jeg har været med omkring holdet siden de begyndte til fodbold for 12 år siden, og jeg synes stadig det er sjovt at være med. Derfor ville jeg meget gerne forlænge min aftale” udtaler Brian Lindegaard.

Måløv Boldklubs formand, Brian Rasmussen, supplerer “Det har været et stort ønske for os at få papir på Brian på en længerevarende aftale. Vi er meget opmærksomme på overgangen fra ungdoms- til seniorfodbold, og her er Brian absolut en af nøglerne til at det lykkes!”