Claus Helmer forlænger

image Claus Helmer fortsætter arbejdet med at bygge Herresenior op
30. oktober 2020 kl. 19:45
HS1 cheftræner Claus Helmer har underskrevet en ny aftale
Det er en glad formand der kan fortælle at Claus Helmer har forlænget sin aftale med Måløv Boldklub.
“Selvom vi godt kunne ønske os flere point, så har det aldrig været et tema at Claus ikke skulle fortsætte. Claus er en meget dygtig træner, og som den klubmand han er, så udfylder meget mere end bare trænerrollen” Udtaler formand, Brian Rasmussen.
Claus Helmer fortsætter ”På trods af den manglende pointhøst her i efteråret, så ser vi god udvikling hos de mange unge spillere.
Truppen er i en spændende udvikling og siden start 2019 til slut 2020 har vi løbende haft op til flere unge debutanter fra lokalområdet”

Vi glæder os til at følge udviklingen på Herresenior med Claus og det øvrige team ved roret.