COVID 19-tryg tilmelding til DBU Fodboldskolen

11. februar 2021 kl. 15:31

Vi har for længst besluttet at stå klar med pumpede bolde og godt humør til fodboldskole i klubben i uge 26 i sommerferien 2021

Men et nedlukket, januarmørkt Danmark og en klub uden små og store spillere på banen til træning hver uge, er det måske svært at forestille sig, at fodbolden for alvor kommer ud at rulle på baner og anlæg igen. Og, ikke mindst, at forestille sig, at børn og unge vil kunne snøre støvlerne og komme på græs med vennerne til sommerens fodboldskole.

Corona-situationen vil være anderledes til sommer, og vi går derfor helhjertet efter at få lavet en fantastisk fodboldskole med masser af tid til fodbold og venner. Derfor vil vi opfordre jer til at få tilmeldt jeres børn og unge allerede nu for at sikre billet til vores fodboldskole i tide.

Skulle det ske, at vi alligevel ikke kan byde trænere og spillere ind i klubben til fodboldskolen, får I pengene igen ved COVID-19-aflysning.

Vi håber at se jer alle!

www.fodboldskole.dbu.dk/for-deltagere/find-din-fodboldskole/