DBU trænerrådgiver tilknyttet Måløv Boldklub

Martin Hassing
04. november 2020 kl. 10:48

DBU trænerrådgiver tilknyttet Måløv Boldklub

Som nogle af jer allerede ved, så har Måløv Boldklub fået tilknyttet en trænerrådgiver igennem DBU. Aftalen lyder på 100 timer som løber frem til ca. maj 2021.

Trænerrådgiveren hedder Martin Kramer-Jørgensen. Martin skal blandt andet lave supervision af træninger fra de yngste og op til U13. Nogle af jer har allerede haft besøg af Martin og der har kun været positive tilbagemeldinger fra trænerne.

Ud over supervision er det meningen at Martin vil afholde nogle forskellige relevante oplæg, afholde trænerkurser, lave inspirationstræning og hjælpe med udarbejdelse af trænermanaualer mm.

Martin er ansat hos DBU som konsulent, tilknyttet Måløv Boldklub frem til sommer 2021. Er også ansat i Brøndby IF og er træner på deres Topcenter/Brøndby Masterclass u10 til u12. Trænere også min søns fodbold pt. U8. Har førhen trænet Senior serie 1 og u19 -2 division.

Hvis I har spørgsmål til ovenstående er i meget velkommen til at kontakte Martin Hassing på mdhassing@gmail.com eller 41600003