Jeff Holden forlænger

image U19 cheftræner Jeff Holden har forlænget sin aftale med Måløv Boldklub
Brian Rasmussen
12. november 2020 kl. 14:32
Der er gang i kuglepennen i øjeblikket! Måløv Boldklub og Jeff Holden har forlænget samarbejdet, så vi også har papir på hinanden i 2021.

“Jeff og U19 er et rigtig godt match, så derfor har vi naturligvis været meget interesseret i at forlænge samarbejdet” udtaler klubbens formand Brian Rasmussen.

Jeff Holden supplerer ”Det har været en rigtig sjov rejse vi har været på i år, og oprykningen til Øst 2 var den foreløbige kulmination. Det stopper dog ikke her! Mit arbejde er at gøre spillerene klar til seniorfodbold, så når der render 5-10 af de her knægte rundt oppe på HS1 i fremtiden, så er jeg glad”
U19 truppen tæller i skrivende stund 48 spillere, hvilket er helt uhørt i en årgang der ellers traditionelt er kendt for stort frafald.
Stor ros til hele trænerteamet for at skabe rammer der tiltrækker og fastholder de unge mænd!