Måløv Open Air Bio den 1.august

image Sommerens sidste film bliver vist den 1.august
01. august 2021 kl. 09:08
OBS OBS OBS FILMEN STARTER KL18.00 (Der er desværre ikke undertekster på filmen)
OBS OBS OBS FILMEN STARTER KL18.00
(Der er desværre ikke undertekster på filmen)
På søndag den 1. august inviterer Måløv Boldklub igen på Måløv Open Air Bio. Det er gratis og DU er inviteret
Vi har sørget for godt vejr, foodtruck, en god kop kaffe, popcorn, kolde øl og vand.
Kommer du og hygget med os?
Denne gang viser vi den prisvindende film “Mandela - vejen til frihed”. Tag børnene og naboen under armen og kom ned og støt det lokale initiativ som Måløv Open Air Bio er.
Arrangementet er støttet økonomisk af Kultur- og Fritidsudvalget i Ballerup Kommune.
Der kommer en kaffevogn og en foodtruck, så man kan både klare aftensmaden og aftenkaffen
Skulle du have lyst til en kold fadøl eller sodavand er der også mulighed for det
Vi håber at rigtig mange har lyst til at kigge forbi, og støtte op om arrangementet.
Spørgsmål kan rettes til formand, Brian Rasmussen på formand@mb-boldklub.dk
Program:
17.00 pladsen åbner
Der vil være fodboldkonkurrencer for børn, og en konkurrence kun for voksne.
17.15 Uganic Juizc og kaffevognen er på plads.
18.00 “Mandela - vejen til frihed”
20.30 Tak for iaften og på gensyn til næste år