Ny cheftræner til HS

14. marts 2019 kl. 07:24

Tommy Eibye har af personlige årsager valgt at stoppe som cheftræner for vores seniortrup.

Vi er ærgerlige over stoppet da Tommy nok er den person vi har haft med de højeste fodboldkompetencer i klubben i mange mange år.

Vi takker Tommy for hans arbejde og har allerede en dialog i gang med Tommy om hvor vi fremadrettet kan bruge Tommys erfaringer og viden inden for fodbold så vi sammen kan løfte Måløv Boldklub til næste niveau.

Vi siger så velkommen til Claus Helmer som kender klubben ud og ind og har været i klubben som spiller, forældre og træner i rigtig mange år.

Vi er sikre på at Claus kan fastholde og udbygge den gode udvikling Måløv Boldklub er inde i hvor målsætningen på kort sigt er at sikre HS1 oprykning til serie 2 og forsøge at fastholde HS2 i serie 4.

På længere sigt skal vi have integreret vores ungdom i seniorafdelingen og være med til at rykke vores seniorafdeling ved hjælp af vores egne spillere til et endnu højere sportsligt niveau.

Jeg vil bede jer om alle sammen at tage godt imod Claus Helmer og byde ham velkommen i klubben.
Trænerteamet består nu af Claus Helmer, Kern Madsen og Mads Karner.

Skulle du have lyst og mod til at spille bold i Måløv på seniorniveau har vi altid plads til dig. Så kontakt en fra trænerteamet og kig forbi til en træning.

Med sportslig hilsen

Martin Grauballe