Adventslåge nr. 3

image Dette års adventskalender handler om Frivillighed
12. december 2021 kl. 11:09
Kan du afse 1-3 timer ugentligt? Så kan du blive en del af maskinrummet i Måløv Boldklub, og glæde en masse fodboldspillere! Måske er det lige præcis DIG vi leder efter!

Årets adventskalender er en præsentation af opgaver hvor vi mangler hænder.
Fælles for opgaverne er, at det alle er opgaver udenfor kridtstregerne, så du behøver altså ikke være fodboldkyndig for at byde dig til.

Skulle nedenstående have interesse, så send en mail til formand@mb-boldklub.dk

LÅGE NUMMER 3

WEBMASTER

Vi søger en ny webmaster der kan vedligehold/udvikle vores hjemmeside, som er et af vores ansigter udadtil. Vores nuværende webmaster, Niels Varming, vil gerne hjælpe dig i gang, og sikre en god overlevering.

Tidsforbruget er i gennemsnit 1-3 timer ugentligt.

Dine opgaver som webmaster er fx:
- Vedligeholdelse af hjemmeside
- Opdatering af hjemmeside ved nye hold, nye holdbeskrivelse osv.
- Opdatere hjemmeside/infoskærm med ugens kampprogram
- Udgive nyheder på hjemmesiden

Fælles for ovenstående er, at du ikke nødvendigvis skal producere, men publicere.
Hjemmesiden kører i DBU´s brugervenlige CMS-system.

Godtgørelse tilbydes