Adventslåge nr. 4

image Dette års adventskalender handler om Frivillighed
19. december 2021 kl. 12:00
Kan du afse tid til 1-2 vagter halvårligt? Kan du skænke en fadøl eller lange en stadionpølse over disken? Så kan du blive en del af maskinrummet i Måløv Boldklub, og glæde en masse fodboldspillere og tilskuere

Årets adventskalender er en præsentation af opgaver hvor vi mangler hænder.

Fælles for opgaverne er, at det alle er opgaver udenfor kridtstregerne, så du behøver altså ikke være fodboldkyndig for at byde dig til.
Kan du afse tid 1-2 lørdage halvårligt? Så kan du blive en del af maskinrummet i Måløv Boldklub, og glæde en masse fodboldspillere!

Skulle nedenstående have interesse, så send en mail til formand@mb-boldklub.dk

LÅGE NUMMER 4

SUPER LØRDAG HJÆLPER

Super Lørdage er for hele klubben, og vi vil så gerne have at det bliver det naturlige samlingspunkt for alle holdene! For at det kan lade sig gøre, så kræver det at rammerne er iorden. Vi mangler derfor folk der vil hjælpe. Kan du hjælpe minimum én Super Lørdag halvårligt, så er det DIG vil mangler på holdet!
Kan du nikke ja til bare en af nedenstående opgaver, så kan du være med til at skabe rammerne om en lille klubfest.

Dine opgaver til en Super Lørdag kan fx være:
- Klargøring inkl. kaffebrygning
- Salg af mad og drikke
- Igangsættelse af pausekonkurrence
- Indkøb dagen før
- Oprydning

Vi kender allerede nu datoerne for forårets Super Lørdage:
2. april, 16. april, 30. april, 14. maj, 4. juni