Endnu en Måløvspiller på ATK+

30. november 2021 kl. 11:14
Måløv Boldklub startede i 2020 samarbejdet med Brøndby Masterclass. Nu kan vi med stolthed præsentere Adrian Dahl Abdic fra U11 som vores 2. Måløvspiller udtaget til ATK+ i Brøndby.
Adrian spiller til dagligt på Måløvs U11 hold, hvor han har præsteret super flot over lang tid.
Aftalen mellem Brøndby Masterclass og Adrian løber i første omgang 1 år, med mulighed for forlængelse i 1 år.
ATK+center Brøndby er et træningstilbud til de mest talentfulde U10 – U12 spillere i nærområdet. Dette i tæt samarbejde med DBU. ATK+center Brøndby træningen udspringer af et 4-årigt DBU-projekt, hvor spillere med særlige forudsætninger tilbydes et ekstra ugentligt træningspas ud over deres eget i egen klub. Spillerne udtages i samarbejde mellem DBU, spillerens klub og Brøndby Masterclass.
Formålet med at træne på ATK+center Brøndby er, at klubberne i højere grad kan fastholde spilleren i sit lokalemiljø samtidig med, at de fra klubbens side kan tilbyde noget ekstra, som kan komme såvel spilleren, holdet og klubben til gavn frem for at spilleren, i nogle tilfælde for tidligt, søger væk og skifter til en anden klub i en tidlig alder.
Spilleren der kommer til træningen på ATK+center Brøndby skal kunne begå sig på det niveau træningen kræver og forudsætter.
I årgangene U10-U12 er niveauet på den række spilleren til daglig begår sig i ikke afgørende og ensbetydende med niveauet og potentialet på spilleren. Derfor vægter vi træningsparathed, indstilling og basisfærdigheder i spillet højt.
Vi håber og tror på at flere Måløvspillere vil få chancen på ATK+ i Brøndby.
Tillykke til Adrian
Forza Måløv