Fantastisk Fodboldstart for Piger

image 17.8 kl.16.30 inviteres der til første træning
25. juni 2022 kl. 20:23
Attention alle piger mellem 5 og 8 år!!

Dette hold er for piger mellem 5-8år der har lyst til at spille fodbold og være en del af et hold/holdsport.

Holdet er en afløser for Disney Playmakers der har kørt i Måløv Boldklub i 3 sæsoner.

Det er gratis at melde sig til den første del der starter i uge 33 og kører til og med uge 41.

Der trænes onsdage 16.30-17.30 på Bane 5 (E), der ligger ved siden af Kunstbanen.

Holdet startes op af en træner fra DBU der er med i projektet "Fantastisk fodboldstart for piger" og Ann-Stina Brinkmann fra Måløv Boldklub der også har kørt Disney Playmaker projektet.

Træneren fra DBU er der de første 4-5 gange og derefter skal holdet drives af forældre, da Måløv Boldklub er en klub der er båret af forældre/frivillige kræfter.

Håber vi ses onsdag den 17.8.2022 hvor der er opstart.

Tilmelding via dette link, så vi kan komme i kontakt med jer ved evt. ændringer