NYT fra pigerne⚽️

28. september 2020 kl. 22:28
Piger fra  2010/11 rykker til U11 når vi går over til vintertræningstider i uge 43.
Holdet får Bettina som cheftræner og Ann-Stina som holdleder/træner. De 3 ungtrænere Harald, Clara og Elisabeth følger med U11 pigerne.
Bettina der bliver cheftræner har en del erfaring som træner, da hun har været tilknyttet holdet hendes søn spillede i Måløv Boldklub. Hun har også selv spillet fodbold i over 15 år i Virum - Sorgenfri.
Både Ann-Stina og Bettina har taget C1 træner uddannelsen indenfor de sidste 2 år.
Holdet er tilmeldt indestævner i U11 rækken over vinteren og planen er også, at lave nogle træningskampe på kunstbanen (udendørs) i løbet af vinteren.
Efter vinterferien (uge 7) er planen at vi vil prøve, at spille lidt 8-mands så vi kan melde os til stævner i U11 8-mands i foråret.
Hvis du er/har en pige og født i 2010/11 som har lyst til at spille med så kontakt holdleder
Ann-Stina Brinkmann for mere info.