NYT Motionsfodboldhold for mænd og kvinder

15. oktober 2021 kl. 08:07

Måløv boldklub vil gerne byde velkommen, til et mere uforpligtende fodboldfællesskab, på tværs af køn og alder.

Motionsfodbold for mænd/kvinder er et tilbud til alle fra ca. 30 år + der gerne vil spille fodbold, for at holde sig i form og nyde de mange gode sider af fodboldsporten. Det handler om, at få legen med bolden og glæden tilbage i centrum.

Mange har haft en masse gode oplevelser med fodbolden. Fællesskab og grin eller den dag det lykkedes, at tage bolden fra ham den hurtige.

Vi ved, at voksenfodbold ofte er forbundet med kampe hver uge, hvilket får mange i den ”gode” alder, til at stoppe med at spille og i stedet vælge den mere uforpligtende løbetur eller det fleksible fitnesscenter. Det vil vi gerne være med til at lave om på!

Motionsfodbold er for mænd og kvinder, der gerne vil spille fodbold på uforpligtende vilkår og med udgangspunkt i det simple spil til to mål.

Vi spiller om torsdagen på kunstbanen (del U) fra 18.00-19.30 og alle er velkommen uanset niveau.

Første træning er torsdag den 28/10

Det er GRATIS at spille på holdet frem til jul. Herefter koster det 300 kr halvårligt. Er du allerede medlem af Måløv Boldklub kan du gratis deltage på motionsholdet.

Skulle du have spørgsmål er du velkommen til at kontakte tovholder: Cecilie Ravn på mail: cecilienannaravn@gmail.com eller tlf. 26845419

Karina Larsen på mail: karinalarsen217@hotmail.com eller tlf. 21752098