Sidste SUPER LØRDAG i 2020

19. oktober 2020 kl. 14:57
Kim Finch spillede sidste kamp på HS1

2020 har været et underligt år for os alle og vi er meget taknemmelige for at det har været muligt at afholde SUPER LØRDAGE i efteråret.

STORT TAK til nogle af nøglepersonerne:

Brian Formand for altid at være back up når vi andre ikke kan

GSVET fordi det bare er super hyggeligt når det er dem der serverer pølser og øl.

Veteran Christian (der efterhånden går under navnet Pølse-Christian) - Der havde ikke været nogle SUPER LØRDAGE i dette efterår hvis det ikke havde været for dig.

Også stort TAK til alle de tilskuere der er dukket op og har været med til at skabe god stemning på Måløvs baner

TAK TAK TAK

Sæt allerede nu kryds i kalenderen til forårets SUPER LØRDAGE

17. april, 1. maj, 15. maj, 29. maj og den store afslutning 12. juni

Referat fra den solrige SUPER LØRDAG d 17. oktober 2020:

U13 Drenge:
Måløv BK’s u13 række 2 hold spillede i dag afgørende kamp om 2.pladsen imod Albertslund . Kampen bølgede frem og tilbage men endte i sidste ende med en sejr til Måløvs drenge på 6-4 efter pausestillingen 2-2.
Dermed slutter holdet på 2. Pladsen i række 2 efter en flot slutspurt med sejre i de sidste 4 kampe
STORT tillykke til drengene og deres glade trænere
BONUS info fra U13 drengene:
Den forgangne uge har u13 liga holdets træner team været på uddannelse i DBU regi og har færdiggjort B2 træneruddannelsen.

U9 Drenge:

U9 drengene havde besøg af VBA, Slagelse, Sct Pauli København, Himmelev og GFA til Venskabs stævne.

Det blev til kampe med god matching - og måske derfor en noget målfattig affære. Stævnet blev afsluttet med en masse glade kagespisende drenge på bane 1

HS2:

HS2 havde besøg af FC Whop en Dei fra Stenløse. Gæsterne lagde bedst ud, og pressede godt på. Alligevel var det Måløv der kunne bringe sig foran 1-0. Gæsterne fik dog bragt balance i regnskabet, og mere til da de også kom foran 1-2. Måløvs drenge viste dog god moral og efter en del chancer, kunne de bringe balance i regnskabet. Et dumt gult kort blev dog dyrt, og med en mand i undertal kunne vi ikke holde stand, og gæsterne kom på 3-2. Nu blev alt kaster frem og istedet for den håbede udligning lukkede FC Whop ballet til slutstillingen 2-4.

HS2 havde selveste Formands-præsidenten som gæstetræner:

HS1:

HS1 havde besøg af Allerød FK i en kamp hvor 3 point til Måløvs drenge ville lune gevaldigt. Desværre går det sjældent som præsten prædiker, og da kampens udmærkede dommer fløjtede kampen af stod der 0-1 på måltavlen. Om det var et fair resultat er der nok delte meninger om, men vi kan ihverfald konstatere at Måløv spillede sig frem til en del store og kæmpe chancer.
Kampen vil blive husket for at Måløvs absolutte topscorer i nyere tid, Kim Finch, spillede afskedskamp, da han har valgt at lægge støvlerne på hylden og hellige sin tid til familien derhjemme. Kim blev meldt ind i Måløv boldklub på sin 7 års fødselsdag og har spillet i 22 år.
Kims far Tom var, som altid, på stadion og underholdte med historier fra gamle dage: Hjemme hos familien Finch var der ikke mål-penge men mål-hakkebøffer og da Kim var helt vild med hakkebøffer så skulle der scores mål hver weekend (ingen mål = ingen hakkebøffer) !
Vi kommer i den grad til at savne hele Måløvs Målræv både på- og udenfor banen. Kim har altid været garant for mål og Måløvhjerte!
Mon ikke Målræven bliver topscorer i Oldboysrækken når støvlerne skal snørres igen på et tidspunkt.

Herre Senior 1 spiller sidste kamp på lørdag den 24. oktober i Vejby