Spændende nyt Herresenior

26. juli 2021 kl. 16:14
Vi siger velkommen til 24 spillere fra U19, en ny træner, og så er der byttet lidt rundt på rollerne.

Når Herreseniorspillerne møder ind til første træning efter sommerferien, skal de sige goddag til 24 nye holdkammerater og en ny træner.
Vi er glade for at have landet en aftale med Henning Nielsen der fra 1. august bliver en del af trænerteamet. Henning har en bred fodboldbaggrund, og er stadig aktiv på AB´s M+40 hold. Trænermæssigt har Henning senest været i Ballerup Boldklub. Velkommen til Heninng!
Vi har et rigtig godt setup omkring Herresenior, men mangler lige et sidste kort inden kabalen går helt op.
Vi leder fortsat efter en træner (kunne være spillende) til vores serie 4 hold. Når denne er fundet går kabalen op.

En anden ændring i træner-setup´et er, at Claus Helmer efter flere år som cheftræner forfremmes til Manager. Det betyder at der fra den kommende sæson er ny mand på cheftrænerposten. Her er valget faldet på Klaus Hulkvist der det sidste år har været assistent for Claus.

Alt i alt tegner det til at blive en rigtig spændende sæson hvor vi stiller tre åbne Herreseniorhold.
HS1 i serie 2, HS2 i serie 3 og HS3 i serie 4.

For første gang i mange, mange år rykker der et hold fra ungdom til senior.
Vi er rigtig glade for at kunne sige velkommen i seniorafdelingen til vores 01-02´ere der i foråret har spillet U19 Øst 2 og U19 1. Flere af spillerne er løbende blevet integreret via træning og kampe med senior, så nu glæder vi os til at resten af flokken kommer op.
De resterende U19 spillere (03-04) bliver i U19 rækken hvor vi igen er indrangeret i U19 Øst 2.

Teamet omkring Herresenior ser i efteråret således ud:
Claus Helmer - Manager
Klaus Hulkvist - Cheftræner
Henning Nielsen - Træner
Casper Kyhl - Træner
Brian Lindegaard - Træner
Charlie Riise - Målmandstræner
Kern Madsen - Fysisk træner
Christina Holst - Holdleder

Der er, som altid, plads til nye spillere! Så kunne du tænke dig at være en del af et godt træningsmiljø, og en god klubånd, så er du meget velkommen til en prøvetræning.

Der trænes tirsdage og torsdage kl.18.00