Super Lørdag den 9/10 2021

09. oktober 2021 kl. 18:26
Idag var der Super Lørdag hvor der blandt andet blev spillet kamp mellem Måløv Boldklub HS1 og Brøndbyernes IF.
Skrevet af Harald Brinkmann Thorsen, praktikant
Hvad er Super Lørdag?
Super Lørdag bliver afholdt når Måløv Boldklub HS1 spiller hjemmekamp. Til Super Lørdag er der altid fed stemning og mange lokale dukker op for at se mange forskellige kampe. Måløv Boldklub tilbyder også at man kan købe pølser, sodavand, kaffe, øl og kage i Club 12 hvor pengene går til Måløv Boldklub.
Super Lørdag bliver afholdt i Måløv Boldklub og jeg vil helt klart sige at man skal komme forbi til en Super Lørdag og opleve stemningen.
Måløv Boldklub HS1 mod Brøndbyernes IF
Kl 14.00 blev kampen mellem HS1 og Brøndbyernes IF fløjtet igang og kun efter 6 minutter bragte Måløv sig i front. Der skulle ikke gå længe før Måløv havde scoret 1 mål til, men inden pausen gjorde Brøndby det til 2-1. Anden halvleg kom Måløv godt fra start, med 2 mål på 7 minutter og var derfor foran 4-1. Måløv gutterne blev ved med at presse på og får scoret til 5-1. Kampen nærmer sin slutning, men Måløv har ikke fået nok. De scorer til 6-1 og 7-1 i tillægstiden og kampen slutter 7-1 til Måløv Boldklub.