2014

Holdet er for fodboldspillere i Måløv Boldklub fra årgang 2014 – og der er plads til alle. Hvis man ikke har prøvet at spille fodbold før, eller man kommer fra en anden klub, er det helt i orden at træne med et antal gange (eks. 3 træningssessioner) førend man beslutter sig for at melde sit barn ind.

Vi træner for at blive bedre til fodbold og samtidig have det sjovt - vi ser ingen modsætning i de to ting – faktisk tværtimod. Vi forsøger at aktivere og inkludere alle spillere – uanset hvilket niveau de er på. Vi laver typisk nogle fælles opvarmningsøvelser, næsten altid med bold, hvorefter vi laver stationstræning, hvor holdet deles op i mindre grupper, der laver forskellige øvelser (stationstræning). Afslutningsvis spilles stort set altid foldboldkamp på 2 mål.

I sommerhalvåret spilles der på græsbaner, mens vi i vinterhalvåret både spiller indenfor i hallen og udenfor på kunstgræs.

Praktisk info:

Medbring: Fodboldstøvler, benskinner og vanddunk. Ved prøvetræning er dette ikke nødvendigt.

Omklædning – forgår i omklædningsrummene ved hallen.

Vi bruger det gratis onlineværktøj KampKlar til kommunikationen omkring holdet. Det forventes at forældrene holder sig ajour via dette og tilmelder/melder fra til de forskellige aktiviteter

Hvis I vil høre mere kan I kontakte trænerne

Vi er altid interesseret i at forældre involverer sig og medvirker i arbejdet omkring holdet. Hvis du kunne tænke dig at være del af dette og bidrage på en eller anden måde (som træner eller anden ressourceperson), så kontakt endelig holdleder eller trænerteamet.