Vi søger frivillig

Bliv frivillig i Måløv Boldklub

”Jeg har ikke tid” er en sætning når vi ofte hører, når vi efterlyser frivillige til de mange opgaver der er i en fodboldklub. Vores svar er ”du har ikke tid til at lade være!”

Bliv frivillig i Måløv Boldklub!

I Måløv Boldklub kan vi altid bruge et par ekstra hænder. Vi har brug for frivillige til en lang række forskellige opgaver, både på- og uden for banen.
Det er vigtigt at understrege at man IKKE behøver at vide noget om fodbold for at løfte alle opgaver – så tøv ikke med at række en poten i vejret!

Som frivillig i Måløv Boldklub er du selv med til at bestemme dine opgaver. Inden for de rammer, som vi arbejder med, får du lov til at arbejde med lige nøjagtig dét, som du brænder for.
Vores nuværende frivilligkorps består af ca. 90 stærke, seje og arbejdsvillige frivillige. Vi ser vores frivilligkorps som et fællesskab, hvor man også mødes, er sociale og er sammen om at opleve.

Her på siden kan du se hvilke opgaver vi mangler hænder til lige pt.:

• Sponsorgruppe
    Kontakt til nuværende og kommende sponsorer. Meget af arbejdet kan klares hjemmefra. Arbejdstiden er ca. 8 timer om måneden.
  • Club12
    Ved Super Lørdage mangler vi folk til vores salgsbod. Kan du skænke en fadøl og grille en pølse er dette lige noget for dig. Arbejdstiden er ca. 4-8 timer om måneden.
  • Trænere - Vi er altid på udkig efter dygtige trænere

Derudover bliver du som frivillig i Måløv Boldklub en del af et socialt fællesskab, du får       mulighed for at møde nye mennesker, og så får du selvfølgelig en masse gode fodboldoplevelser med dig hjem.

Vil du med på holdet?

Hvis ovenstående lyder som noget for dig, eller hvis du gerne vil vide mere, så kontakt:

Formand, Brian Rasmussen
Mail: