Velkommen til årgang 2008

Vi er over 40 drenge, som nyder boldspillet, samværet, samarbejdet og den fysiske udfoldelse. I trænerteamet er vi pt. 7 tilknyttede trænere, hvoraf den ene også er holdleder.

Som regel foregår en træning som stationstræning, hvor spillerne kommer igennem 3-4 stationer på et træningspas. En af stationerne er ofte kamp (4 mod 4 eller 5 mod 5). Stationstræning giver en stor variation i træningen, masser af boldberøringer og masser af mål! Samtidig er det en del af Dansk Boldspil Unions strategi for børnefodbold. Vi lægger samtidig stor vægt på, at bolden er i centrum og det er både om vi er på græs, kunststof eller indendørs.

Vi deltager i flere stævner rundt omkring i det storkøbenhavnske samt hos/med vores naboklubber, så der bliver rig mulighed for at komme ud og møde spillere fra andre klubber. Det er i høj grad glæden ved at deltage og gøre det bedre fra gang til gang, der er drivkraften, frem for den egentlige sejr. Men selvfølgelig spiller vi altid for at gøre det så godt som muligt og vinde kampen.

Du er som ny (eller gammel) spiller altid velkommen til at komme ned og træne med 3-4 gange inden du sammen med dine forældre tager stilling til, om fodbolden er noget for dig. Efterfølgende skal du melde dig ind i Måløv Boldklub via vores hjemmeside.

Endeligt skal du oprettes på vores fælles holdplatform, Holdsport. Gennem denne vil vi informere om træning, stævner samt alt andet relevant info. Derfor er det vigtigt, at du hurtigst muligt kommer på her.

Der er mulighed for omklædning 1/2 time inden træning og bad efter træning/kamp.

Hvis du har spørgsmål til træning eller deltagelse, så kontakt os endelig.

Vi ses i klubben!