REWIDAN CUP 2018

08. november 2018 kl. 13:11

I lørdags afviklede vi den årlige Rewidan Cup.

Vi startede tidlig morgen med de mindste spillere (U5) og fortsatte hele dagen i begge Måløv hallerne. Vi havde besøg af 18 forskellige klubber der stillede med 68 hold. Måløv U9 drengene vandt både 1. og 3. pladsen i deres række og U10 pigerne kom på en flot 3. plads. Dagen sluttede med en spændende finale i U10 drenge rækken. Finalen stod mellem to Værløse hold som derfor sikrede sig både 1. og 2. pladsen og kunne tage to flotte pokaler med sig hjem.

Hele dagen var der super stemning i hallerne, masser af glade fodboldbørn og deres forældre. Vi havde hjælp fra både forældre, vores ungtrænere, klubben ildsjæle og som vanligt stillede U16/17 drengene op og hjalp til med alt fra at sætte bander op, dømme kampe, indmad til vores maskot Monne Bjørn og styrede dommerbordene med kyndig hånd. TAK til alle frivillige - Uden jer kan vi slet ikke afholde et stævne af denne kaliber!

Billeder fra dagen kan ses på http://www.mb-boldklub.dk/galleri/rewidan-cup-2018/

Rewidan Cup sponsoreres af Rewidan Ejendomsadministration som ejes af Henrik Wilson. Henrik har i mange år har været trofast sponsor af Måløv Boldklub. Stort TAK til Henrik og Rewidan Ejendomsadministration.