Kerteminde Cup 2023

image Fællesbillede i Kerteminde
29. juni 2023 kl. 12:28
Ungdomsafdelingens klubtur blev igen i succes

”Ferie, ferie, ferie, slap nu af du har fri, og syng en glad melodi” høres i hele Måløv. Skolesommerferien blev traditionen tro skudt i gang med Måløv Boldklubs klubtur til Kerteminde Cup. En fantastisk weekend med masser af god fodbold, højt humør og god stemning. Der var fra start til slut en god klubånd på tværs af holdene og der blev sunget og råbt ”kom så Måløv – super Måløv”.  Udover fodbolden stod weekenden også på et optog gennem Kerteminde by, badning, krabbe fiskeri, petanque og kongespil. Der var i alt 94 spillere, trænere og holdledere med i år. Dertil kom de mange forældre og søskende som også var taget med for at få en hyggelig weekend med deres barns hold/klub.

En stor tak skal lyde til arrangørgruppen for at stå spidsen for en vellykket klubtur.
Tak til Nicoline Lynn for at aflevere en perfekt ”gameplan” videre til det nye hold.

Kerteminde, vi glæder os allerede til næste år!

God sommer